Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Wystąpienia mieszkańców zapisanych do głosu.
4.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta.
5.
Interpelacje i zapytania Radnych.
6.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
przyznania Medalu Zasłużony dla Miasta Nowy Targ
b)
przyznania Medalu Zasłużony dla Kultury
c)
zmian w składzie komisji stałej rady miasta;
d)
udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Nowotarskiego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na budowie doświetlenia przejscia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1671K ul. Św. Anny - ul. Kowaniec w km ok. 0+675 w miejscowości Nowy Targ wraz z dokumentacją
e)
zmiany Uchwały Nr XLI/467/2010 Rady Miasta Nowy Targ z dnia 1 marca 2010 roku w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasta Nowy Targ na rzecz ich najemców;
f)
zmiany Statutu Nowotarskiej Rady Seniorów;
g)
wprowadzenia ograniczenia w godzinach nocnej sprzedaży napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży na terenie Miasta Nowy Targ;
h)
przystąpienia do sporządzenia Strategii Rozwoju Miasta Nowy Targ 2040 oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu strategii, w tym trybu konsultacji;
i)
utworzenia Muzeum Podhalańskiego im. Czesława Pajerskiego w Nowym Targu;
j)
wniesienia wkładu pieniężnego do spółki Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Targu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w zamian za nowe udziały w podwyższonym kapitale zakładowym spółki Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Targu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością;
k)
przedłużenia umów najmu na okres nie dłuższy niż trzy lata;
l)
zakupu zabudowanej nieruchomości składającej się z działki ewid. nr 11213 o pow. 0,0326 ha położonej przy ul. Harcerskiej 13 w Nowym Targu;
m)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości;
n)
zmian Uchwały Budżetowej na 2025 r. Nr XIII/102/2024 Rady Miasta Nowy Targ z dnia 27 grudnia 2024 roku oraz zmian w budżecie miasta;
o)
zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Miasto Nowy Targ na lata 2025-2041.
7.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
8.
Wolne wnioski i informacje.